Производител:
Тарифен број: 84798997
Ве молиме контактирајте нè за да порачате
во Македонија. Ние ќе ви понудиме најдобра цена и време на достава. Исто така, доколку не го пронајдовте потребниот производ, ние ќе го пронајдеме за Вас или ќе Ви понудиме соодветна замена.
Ние продаваме само нови и оригинални производи.
Нашата компанија не е официјален застапник на брендовите прикажани на веб страната. Имињата на брендовите прикажани на оваа страница и нивните заштитни знаци се во сопственост на нивните соодветни сопственици.
Тежина (kg) | 1 |
Технички документи | Замена за: K1Y5 (141-465-8) РАКО ЦИЛИНДАР K1Y5 со прецизна топчеста завртка 0. = - 1. = брзина на моторот... макс. 3600 мин-1 2. = брзина на прилагодување... макс. 430 мм/сек 3 K1Y5 = вид/сила на прилагодување... 5 kN 4 F = опсег на прилагодување... 200 mm 5 I = линеарно напојување/револуција... 8 mm 6 D = нозе за лежиште (ротирачко лежиште) 7. = - 8 И = - 9 И = - 10 А = 1,3 x M8 x 10 дупки со навој во Капа за водење предвидена за прицврстување на надворешно Граничен прекинувач (страна на клиентот) 2. калени дефлектори 3. Подмачкување со долг живот (без маст брадавица) 4. Спојка за стегање 5-та цилиндарска единица наменета за клиентот Инсталирање на мотор со прирабница Ø 160 mm (круг на завртки Ø 130 mm, центрирање Ø 110 mm) и вратило Ø 19 x 40 мм Стандардна боја: мин. 60μm вкупна дебелина на сувиот филм Прајмер: ПВБ прајмер 20μm Горниот слој: боја на наизменична струја 40μm RACO сина (слична на RAL 5010 синтјанска сина боја) Главни димензии според цртежот: 143-334-2 Забелешка: Електричните цилиндри со погон на топчести завртки (KGT) немаат никакви Самозаклучување поради тркалачки контакт помеѓу топките и тркачките патеки Има само многу малку триење помеѓу орев и вретено. Сопирачката е Затоа е апсолутно неопходно. |